EVERY SUMMER NEEDS A JUNE

2010-06-23 | 21:05:52
Hallå!
Idag kom jag hem från scoutlägret alldeles täckt av röklukt.
Vi (jag och Klara, de andra dygnade) gick och la oss vid 2 tiden, vilket gjorde att jag somnade i badet. Kändes inte helt ofarligt, men hey, I'm alive!;D

Lägret var iallafall väldigt bra. Roligt och mysigt. Det gillas.
Visst, lite småjobbigt blev det väl, som när utedassen kändes fräshare än de riktiga "toaletterna", och under spårningen när man tvingades gå flera kilometer i stekande sol.
But still, väldigt kul!

Om du skulle råka läsa detta från något internetcafé i Kroatien, Lisa, så vill jag bara att du ska veta att jag tänker sova i ditt rum när du är borta. Vare sig du vill eller inte:D Och jag tänker äta glass här inne också. Bara så du vet.

Övriga tankar
Jag funderar seriöst på att rakpermanenta håret. Måste ju prova någon gång ju! Well, In that case, farewell 1000 kr.

Tack och lov för elektricitet.

Blir det varmt väder imorgon? Om inte, tänker jag städa huset och bli 200 kr rikare.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

AHAHAHAHA Sara :DDDD

stackars Lisa :( xD



och ja, welcome home <3

2010-06-23 @ 21:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0