"ALL I CAN DO IS BE ME. WHOEVER THAT IS." - BOB DYLAN

2011-03-17 | 23:09:04
Idag har jag varit på tjejgrupp i kyrkan. Väldigt fint. O bra.

Jag kom till insikt med att det kanske inte hade varit så himla dumt att bli lärare någon gång i framtiden. Ida är lärare. Och Ida är himla ball.
Jag skulle kunna bli en ball lärare precis som Ida.
En bra lärare som ser alla och en lärare som får en att känna att man är något alldeles extra, även om man inte känner varandra så bra.
Det hade känts betydelsefullt tror jag, att vara en sådan person. En inspirerande person. En Ida.

Kommentarer
Postat av: Muffinbajsarens käre vän

Ida är bra.

Men du behöver inte vara en ida, för du är ju redan bra!

2011-03-18 @ 23:28:57
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0