WHEN SOMEONE CANCELS PLANS YOU DIDN'T WANT TO HAVE IN THE FIRST PLACE

2012-12-06 | 00:32:00
Stressar mer än kanske necessary, lär mig att stava till necessary, läser svenskaboken som aldrig verkar ta slut, lämnar inte in när man ska och bryr mig inte så hemskt mycket om det. Vilket kanske inte är så bra. Men bryr man sig inte, så gör man inte.
Idag var det 14 grader varmt här hemma, en och en halv decimeter snö ute (som är fint ibland och raka motsatsen(minst sagt) när man är sen till skolan och det snöar i motvind) och jag drömmer mig bort till USA. 

Kommentarer
Postat av: smokingfuckinghotsexynaughtymilffoxy

<3

2012-12-06 @ 10:39:44
URL: http://lsatyd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0