110 TABS OPEN - NOT SURE WHICH ONE THE SOUND IS COMING FROM

2012-05-21 | 01:00:16
Är inne i en långledighet, as many of you säkert redan vet. Bra med kristi himmelfärd I must say. Förraförra året trodde jag att det hette Krister Himmelsvärd.
I onsdags gjorde vi menthol och bananester på kemin. Jag råkade hälla svavelsyra på Valerias rosa tröja. Ewa sa att vi var knäppa. Då svarade Lera "hehe, nämen tack, tack desamma", och log stort. Sedan insåg vi båda att det nog inte var en komplimang.
Den här satt jag och Rosa och kollade på i flera minuter medan vi försökte lista ut vad det var för något på skype. Hypnotiserade, förundrade och fascinerade.
Igår natt var vi^ ute med alla skydd och reflexvästar vi kunde hitta och åkte longboard i backar till halv tre på natten. Det tänker vi göra så många sommarlovskvällar och nätter vi bara kommer över.
Idag har jag tränat, klippt gräs, svettats, ätit, haft kör, glasspromenerat med Valle, fått en rundtur i Davids hus via facebook videochatten och inte pluggat någonting alls. Har nationellt prov i matte på onsdag, så det sistnämnda kommer jag nog få äta upp. Though, I very much like eating. Nu ska jag skriva ner saker jag inte vill glömma.

Kommentarer
Postat av: valleeee

här...

HAHAHHAAH nu KOMMENFUCKINGTERAR jag HÄR! <3

Ewa är knäpp, loool!

Och det är popcorn på bild nr.1, era puckon! :P

2012-05-21 @ 22:59:42
Postat av: Rosa

I've heard you like puckon Lera.

2012-05-22 @ 19:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0