JUST KEEP SWIMMING

2012-10-06 | 14:42:00
Igår och idag har jag pluggat nästan ett helt kapitel fysik och är väldigt nöjd över att jag faktiskt lyckas åstakomma något trots att jag knappt vet vart jag ska börja pga att det är så mycket. Världenslängstamening. Har även ätit sushi och sett på ett par avsnitt av lost med Vallis. Ska dra något avsnitt till nu tänkte jag, innan jag fortsätter med fyfuckingsiken. Igår spelade jag, Hanna och Isak ihop ett bidrag till Världens Barn och idag fyller Josy, Klara och Isak år. Grattis födelsedagsbarn (: 

Kommentarer
Postat av: loverboy

att städa är helt plötsligt askul när man har massor med fysik att göra, bara så du vet

2012-10-07 @ 22:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0