I HATE IT WHEN I'M WEARING MY APPLE BOTTOM JEANS AND CAN'T FIND MY BOOTS WITH THE FUR

2013-04-29 | 23:46:00
Ganska fullt upp med att äta glass, plugga, sova, träna, ha nackspärr, bli frisk, vara trevlig, vara glad, vara vänlig, vara mig själv och vara med andra. Det är ganska ont om tid, inte inför något särskillt men för att det finns så mycket man måste, borde och kan göra, men det gör inte så mycket. En del att tänka på och kanske är jag lite feg, fast om man tänker efter ganska modig. Och kanske lider jag möjligen av ett litet sting beslutsångest.
Om 20 minuter blir jag 18 och det känns lite läskigt och kul och pirrigt och allt på samma gång. 
 

Kommentarer
Postat av: darcyyy

söta lilla <3

2013-04-30 @ 08:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0