#194 CHEESY QUOTES THAT ARE SERIOUS

2013-08-31 | 10:46:42
Idag har det lekts med Lilly och Hudson, ätits skittles, setts på älvfilmer, pratats låtsasspanska, vässats pennor, spelats mini-golf och ätits på restaurang. Här får alla ett glas vatten innan man beställer dricka på restauranger, det är fri påfyllning, portionerna är jättestora och de flesta tar med sig restenrna i en matlåda hem. 
 
Idag dök lite skillnader upp mellan hur det är hemma och här kring sånt som rör manligt och kvinnligt och rosa och blått; kring sånt som jag tycker är så himla intressant. Det ska verkligen bli spännande att se vad folk tycker om that stuff here. 
 
Annars börjar mina glitternaglar bli aningen för långa (som jag hittils inte laddat upp något bild på här, waaat???) och jag börjar lära mig min nya dator (som jag heller inte laddat upp någon bild på här so far, que??), mina hemmasovvanor börjar göra sig sedda även här, jag fortsätter skriva med nära och kära och imorgon ska vi iväg på min första college football game. 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sov inte allt för länge bara! Låtsas spanskan låter som ett häftigt språk att kunna. Love you!

2013-08-31 @ 21:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0