SOMETIMES I THINK, SOMETIMES I DON'T

2013-08-28 | 07:44:00
Har flugit, hittat rätt på Frankfurts flygplats, träffat EF studenter, flugit, träffat Clint och Marla, fått en miljard skittles och Mike&Ike's, flugit, träffat trevliga amerikaner och till sist äntligen kommit fram, yay.

Här sover jag i mitten av en dubbelsäng (feelz goooooood), somnar vid 22, vaknar klockan 7, äter jordnötssmör och ceasarsallad, skriver till nära och kära, handlar på Walmart och Crusco, dricker Orange Crush och allt är väldigt amerikanskt, på ett bra sätt. Har ätit min första amerikanska hamburgare och pizza, köpt en billig Ben&Jerry's (framgår det att jag är överlycklig för alla matmöjligheter som finns här?), sett på Sound of Music, badat fötterna i stilla havet och gått med i musikalen skolan sätter upp i höst. Mycket är nytt och lite svårt och halvläskigt men samtidigt så himla spännande och utmanande. Ungefär så det ska vara kan jag tro. :)
 

Kommentarer
Postat av: snygg-adde

fifan vilket tråkigt liv i usa, kom tillbaka till det spännande svenska livet <333

2013-08-28 @ 23:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0