IT'S A GOOD DAY TO HAVE A GOOD DAY

2013-12-06 | 05:37:00
SItter och försöker övertala mig själv över att inte ha dåligt samvete över allt plugg jag inte gör. Anledningen till att jag är trött och inte riktigt har motivationen att öppna matteböckerna och göra veckans alla tidigare prokastinerade läxor beror helt enkelt på att jag går och lägger mig för sent. Så om jag inte pluggar nu utan sover istället kommer jag vara jättepigg imorgon, och i så fall kan jag kanske gå upp och plugga på morgonen! Right? Och inte kliva upp 20 minuter innan skolbussen går? Och inte platta håret i stress? Och inte behöva springa till skolbussen? Och inte äta äpplen till frukost och middag? Det borde väl fungare? Eller? ELLER?!?!?!??! Why can't it work?!?!?!?
 
På tal om äpplen och nyttigheter så har jag den här veckan bestämt mig för att börja mitt nya nyttiga liv efter snart 4 månader (HAR DET REDAN GÅTT 4 MÅNADER WHAT) av allt jag kommit över i matväg. Råkade glömma av mig lite förut och åt ett paket glass (ville egentligen bara ha cookie doughen men var tvungen att äta glassen också för att komma åt den) och sirapsdränkta pannkisar. MEN nu äter jag morötter som kompensation. Healthy lifestyle vi kör på!

Idag hade vi dance tryouts och alla som sökte kom med i laget. I början var jag lite halvskeptisk till det hela men efter idag känns det faktiskt rätt roligt. Plus att dom har rätt snygga lag-jackor.

Just det. Dagens stora samtalsämne i skolan har varit spekulationer om huruvida det kommer snö eller inte imorgon, i så fall hur mycket eller om det bara kommer vara halt. Är det halt ute ställer de nämligen in de två första lektionerna och snöar det mer än 2 inches ställs skolan in helt. Can you believe it?! Är oftast inte så mycket för snö men nu håller jag verkligen tummarna alltså!

Kommentarer
Postat av: Din vän

Underhållande läsning, sitter just nu på en kall tågstation och väntar på ett tåg som kommer om 40. I Sverige är det tåg som blir inställda pga snö, inte skolan :(

2013-12-06 @ 10:23:58
Postat av: Din vän

Underhållande läsning, sitter på en kall tågstation och väntar på tåget som kommer om 40. I Sverige är det tåg som blir inställda pga snö, inte skolan :(

2013-12-06 @ 10:25:35
Postat av: Same person

Lol, två kommentarer. Första bara försvann för mig så trodde jag var tvungen att göra om (göra rätt)
Puss på däj

2013-12-06 @ 10:26:48
Postat av: JP

vet du vad mer som är 2 inches? min snopp

2013-12-07 @ 22:19:39
Postat av: Emil

ja det var jag som kommenterade i johans initialer

2013-12-08 @ 18:58:55
Postat av: Jonathan

Nä, det var jag...

2013-12-08 @ 18:59:37
Postat av: JP

skojar bara, det var jag hela tiden. Jag äter mitt eget bajs ibland

2013-12-08 @ 19:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0