IF YOU RUN FAST ENOUGH IT'S FREE

2013-10-16 | 05:58:00
För lite mer än en vecka sedan blev jag med iPhone 5s. Den är inte guldig men silvrig men är alldeles utmärkt bra och välfungerande och stänger inte av sig själv när som helst och tar bra bilder and I love it. I och med den nya mobilen har jag återupptagit Hungry Shark. Min haj är jätteliten och äter jättelångsamt men det börjar jag acceptera och jag är nästan på nästa haj-nivå. 
West salem har även haft sin homecoming dance och det var både gott, spännande, awkward och hur kul som helst på samma gång. 
Fick en corsage av Robin som jag gick dit med och det var väldigt snällt. 
En annan dag bar jag det här armbandet istället för att stödja Hunter och TJ's kanske framtida företag. 
En selfie på mig och Cassie på en av Mr. Smart's alla engelskalektioner. FInns inte så mycket mer att säga om den här bilden. 
Här sitter Aira och Cassie på Starbucks medan vi väntade på att ett sushiplace skulle öppna. Det var gott men sushin i Japan är visst bra mycket billigare, talade Aira om. 
I bilen påväg till Portland med lyxchoklad från Carlton. SÅååååå god.
Snygg spegelvägg på ett café i Portland. 
Kelly, Todd et moi à Portland.
I Portland fanns en Abercrombie & Fitch. Pretty much den enda butiken vi besökte. Lite överskattad men ändå ganska nice. 
Lite förstort men fint och varmt och bekvämt. 
Sprang the color vibe med Aira i lördags. Before and after. I lördags hade vi överraskningspartey för Todd som fyllde år i veckan (på samma dag som paps).
dProvade cake för första gången. Tyvärr nte alls så god som jag trott i alla år.
Cupcakesen var desto godare. Större delen av dom blev överblivna i lördags, till min förtjusning. #gettingfat
Besökte the Nightmare Factory med Lauren och Xander samma kväll. Det låg i källaren till en skola för hörselskadade i Salem (som Extreme Home Makeover byggt..wwaaaah) men det var faktiskt inte speciellt läskigt. Brave_kid_1 
Besökte en Pumpkin Patch med Brett och Cassie i söndags. Där gick vi vilse i en hay maze, drack äppelcider(som smakade precis som äpplejuice?! Eeeeh....) och köpte en billig pumpa.
And finallyyyy... Idag försov jag mig för första gången sen jag kom hit och blev sen. Varje gång man är sen här måste man ta sig till en liten lucka i mitten av skolan för att få lappen ovan signerad och stämplad, annars släpper läraren inte in en till lektionen, såååååå omständigt.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad långt hår du har fått, shiiiiieeeet liksom!
Ditt liv där borta verkar förövrigt väldig jobbigt... Naaaaat!
#peaceout #love #gay #missu

2013-10-16 @ 16:36:05
Postat av: anelia

GILLAR

2013-10-16 @ 23:03:57
URL: http://lifecapturedonphotography.blogg.se
Postat av: rosa

hahahahaha sista bilden <3
miss u babe

2013-10-20 @ 21:16:48
Postat av: Hannizzz

1. men asså shit va kul/konstigt med förseningssaken!!!
2. vart kommer cassie ifrån??
3. väldigt väldigt roligt med TV:n (vet inte ens om det var detta inlägget haha)
4. sorry att jag kommentarbombar dig idag :)))

2013-11-22 @ 19:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0