COCO MADE ME DO IT

2013-09-09 | 08:58:12
Tjäna bloggisen. I fredags och lördags fick jag min första dos hemlängtan och det var ganska jobbigt. Tänkte lite tankar, fällde några tårar, pratade med familjen, fick goda råd av Karro och aktiverade mig (vilket ska vara bra att göra om man blir homesick) genom att gå på ytterligare ett football game med Kelly och Todd. Blev av med lite hemlängtan för den här gången, men den lär säkert komma tillbaka lite då och då, det känns naturligt. Blir så glad och stolt över att jag har så bra och fina människor i mitt liv som alltid har något att säga som gör att allt känns lite bättre. 
 
Idag åkte jag och Kelly iväg till ett outletmall igen och köpte klänningar, converse, shorts, nyckelringar, popcorn och åt frozen youghurt. Senare kom en kvinna från EF hit som hade med sig två utbytesstudenter, Michaela och Soraya. Det kändes skönt att träffa dom och få prata av mig lite med några som är med om liknande saker som jag just nu. Och att få prata lite svenska mitt bland alla amerikaner.  
 
That's right, idag bokade vi flygbiljetter åt mig till Chicago över thanksgiving! Fun fun fun fun, looking forward to the weekend. 
Just det, man kan tydligen köpa is i affären här också. 3.18 kg. För 1.69 dollar. Om man nu skulle vilja göra det. 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad kul att du köpte den klänningen - den ser helt fantastisk ut! Allt annat var också snyggt :) Var en av utbytesstudenterna svensk alltså? Jag älskar dig Sara, du är bäst!

2013-09-10 @ 00:56:00
Postat av: vall-e

coola shorts tjejen

2013-09-10 @ 20:03:04
Postat av: Marianne Jonason

Hoppas hemlängtan går över och att du kan njuta av allt roligt du är med om. Vi saknar dej mycket! Kram!

2013-09-13 @ 17:03:53
URL: http://muffinpie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0