OUT OF HEADLINES

2013-09-03 | 10:09:00
I lördags var jag, K och T och deras vänner iväg på football game i Corvallis. Där bjöds vi på mat, pepsiprodukter och bekväma platser i Pepsi's suite. Me likie. 
Nästan alla hejade på Beavers och hade orange på sig. Blev förvånad över hur lite spelande det var under en match, under en 3 timmar lång match spelade de bara en, och positivt överraskad över cheerleadersen som var hur grymma som helst.
På vägen hem stannade vi hos Kelly och Todds kompisar som har två lamor och två fainting goats. Fainting goatsen svimmar så fort de blir rädda, inte jättesmart kanske, men hur gulligt som helst. Laman i bakgrunden på bilden stod precis sådär under hela tiden vi matade getterna. Så random. 
Idag åkte jag, Kelly och Brecca till ett outletmall i närheten.  
Där fanns hur fina och grejer som helst och jag har en ganska stark känsla av att jag kommer återvända dit väldigt snart igen. Wanna buy it aaaaaaaaallllll!
Kelly köpte cheddar och karamelliserade popcorn. De sistnämnda ser kanske mindre goda ut i vissas ögon, but thiz, my friends, was good stuff. 
I det här huset spelar man spel ganska ofta. Den senaste trenden är Phase10 som tar flera timmar att spela.
Slutligen en bild på Frida och Assars svans som det skypades med för några minuter sedan. Hon är rolig den cheyeeeeen. 

Kommentarer
Postat av: Pellejöns

När du kommer hem ska jag visa dig riktigt fotboll!
/JP

2013-09-03 @ 16:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0