"ARE YOU CATCHING WHAT I'M THROWING?"

2014-04-22 | 07:35:44
Bildbombsinlägg för framtida kom-ihåg/lite nutida underhållning/update:Undebar historia från okänd källa/internet. 
Central Valley band festival @ west. Jag och Gee gick och kollade på Andrew som spelade och West vann! 
Efteråt var vi med Andrew och hans vänner vilket var väldigt speciellt men roligt. Avslutade kvällen med $10 menyn på mcdonken som nästa är för bra för att vara sann. Okej låter som om vi bara gillar mat kanske och vi gillar mat men även annat, till exempel att sjunga. VIlket blir en bra övergång till alla körbilder som följer..
Smart filmlösning påväg till Seattle (som alltså var destinationen på vår lilla choir-trip om detta inte framgick ovan); Kates kindle och en väldig massa hörlurar. 
Obligatorisk dagsselfie på rummet med Gia och Kate.
Kylee och jag i en vargstol (fast som mer ser ut mer som en björn?). Hotellet hette nämligen Great Wolf Lodge och då behöver man ju självklart ha en plast varg(björn)stol i lobbyn! Hotellet hade ett äventyrsbad som vi spenderade större delen av första dagen i och åkte hur roliga vattenrutschbanor som helst. Var även i detta äventyrsbad då jag connectade med Mrs. McConnall för första gången, något som jag och Gia även gjorde igår efter kören (det är alltså svårt att connecta med henne). 
Andra dagen och i faktiska Seattle vid den kända tuggummiväggen. 
Pike's (?) market. *googlar för att se om det är rätt*. Japp, mycket riktigt. Här sålde dom allt möjligt men framförallt blommor och fisk. 
Under the Space Needle och utanför Experience Music. 

Andra hotellet. Här skrapade jag och Gia ihop våra sista slantar för att köpa popcorn från en vending machine som vi trustade Kylee med att poppa eftersom vi inte ville bränna dom men istället brände hon dom. Tredje dagen på University of Washington för att se CT uppträda på en festival. Vi kunde inte vara med pga att för få altos var med</3 Men vi fick istället mer tid att se universitetet. SÅ. HIMLA. FINT! Jag och Gia blev litelite upprörda pga att vi förmodligen aldrig kommer gå där. Just det! Todd gick där när han var yngre!
Och så blev det påskvecka och Johan skickade underhållande hälsningar på snapchat <3
Och så blev det den 18e och Lerisen fyllde 19 år. Jag och Johan skypade i en miljon år och försökte hitta en rolig men fb-vänlig bild att ladda upp i hennes logg- lättare gjort i tanken än i praktiken. 
Bild från person i skolan som blev flamingoed när hon var bortrest, roliroli. 
I fredags var vi hos Anna och hade en bonnfire och färgade påskägg. Anna lyssnade på tysk rap och var jättekoncentrerad på färgningen vilket turligt nog fångades på video utan hennes vetskap. 
I söndags firade jag och Gia påsk med Kylee och hennes familj. Bakade tårta och gjorde köttbullar för att introducera den svenska matkulturen för dom och Gia tog med sig cheesecake även om inte är brazilianskt. #slavedinthekitchenawholeday #turnsoutbakpulvertranslatestobakingsodaandnotbakingpowder
Och slutligennnnnnnnnnnnn.. Gia och jag fann detta i mitt rum igår när vi kom hem från Kylee. Värdparenteserna ibland alltså♥ Just det!!!!!!!!! Idag fyller Rosis år! Hon är bra den däran♥

 

Kommentarer
Postat av: juan

bered dig på payback! :*

2014-04-22 @ 17:17:53
Postat av: Ellav

Björnigaste vargen ever! #fail
Söt bild på oss (speciellt dig heuheu) :*

2014-04-22 @ 19:58:18
Postat av: rosa

nämen sötis! tack <3 <3

2014-04-24 @ 22:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0