FINISH TV SERIES- SUDDEN EXISTENTIAL CRISIS

2014-02-07 | 07:00:00
Tankar och funderingar torsdag den 6:e februari 2014. 
 
♦ Ben & Jerry's hade varit helt perfa om de enbart använde chokladglass i Half Baked. Vaniljglassen tillför en äter-bara-glassen-för-att-komma-åt-browniesen-och-kakdegen-känsla istället för att man bara kan njuta av hela alltet.
 
♦ Ibland innehåller Half Baked-paken brownies som är jättetorra och kakdeg som är jättemjölig. Vad beror det på? Är de helt enkelt gamla? Eller tvärtom helt nya? Eller beror det på att browniekanterna alltid lyckas hamna i samma paket? Och hur förklarar det i så fall att kakdegen i samma paket alltid smakar extra mjöligt? Hur många procent av den totala produktionen Half Baked innehåller torra brownies och hur stor är egentligen sannolikheten att en person ska råka köpa en av dom? Flera gånger i rad? Så många många glassfrågor och så få svar. 
 
♦ Varför har jag inte upptäckt Paradise Hotel förän nu? Underhållningsguld ju. 
 
♦ Och varför, VARFÖR, släppte Jeppe glaskulan på 200 000 kronor? Sjukt ostrategiskt gjort! Frustration!
 
Just det, idag har det snöat i Salem så skolan var stängd. Om vädergudarna är med oss under natten också (och det är dom enligt yr.no) blir det inte någon skola imorgon heller, wiho! Surprise four day weekend!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, jag visste inte att du såg på det. Jag tycker numera att Häägendazs är bättre än B&J.

2014-02-08 @ 17:51:17
Postat av: Lisa

Haha, jag visste inte att du såg på det. Jag tycker numera att Häägendazs är bättre än B&J.

2014-02-08 @ 17:51:20
Postat av: Lisa

Haha, jag visste inte att du såg på det. Jag tycker numera att Häägendazs är bättre än B&J.

2014-02-08 @ 17:51:22
Postat av: Lisa

Haha, jag visste inte att du såg på det. Jag tycker numera att Häägendazs är bättre än B&J.

2014-02-08 @ 17:51:22
Postat av: Lisa

Haha, jag visste inte att du såg på det. Jag tycker numera att Häägendazs är bättre än B&J.

2014-02-08 @ 17:51:23
Postat av: Lisa

Haha, jag visste inte att du såg på det. Jag tycker numera att Häägendazs är bättre än B&J.

2014-02-08 @ 17:51:23
Postat av: lisa

Oj. förlåt. Jag råkade spamma dig.

2014-02-08 @ 17:51:46
Postat av: valeria

hahahah Lisas spaaaaam <3
PH är kul och B&J är mumzzzzz

2014-02-08 @ 18:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0