I HATE BRUSHING MY TEETH AT NIGHT BECAUSE THAT SIGNIFIES THAT YOU CAN'T HAVE ANYMORE FOOD AND I'M JUST NEVER READY FOR THAT KIND OF COMMITMENT

2014-02-05 | 08:22:41

Tjena här är jag.
Har dubbelluncher, träffar nya roliga i nya klasser, insett att Gia bor jättenära mig (wiho), råpluggar (nästan dårå) matte och känner mig jättesmart (nice!!), pratar danska med mig själv, äter, hoppar dansträningar, Mr. Smart försöker prata svenska, jag lyssnar på Promoe och Cassie älskar Svennebanan. 

Imorgon har vi dansträning klockan 5 A.M. och gissa vem som ska dit? Ah not this girl i alla fall. Oooohhhhhhh daaaaummmmm girl got some swag going on daaummmmmm. Mmmmm. Nej men alltså vill inte svika Braley egentligen men sömn är ju jätteviktigt faktiskt :/

Kommentarer
Postat av: Jag kommer från en dansk provins i norra irak

Påverka dem mer med skandinaviskt! Kanske inte svennebanan då men... Och bus Sara ;)

(JP)

2014-02-05 @ 18:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0