ME: I'LL DO IT AT 7 PM. TIME: 7:02 PM. ME: OPS TOO LATE GOTTA WAIT TIL 8 PM NOW.

2014-02-11 | 07:54:11
Åstakommet idag: inget. 
Hehe.. Nej men några saker ändå:
- Ett par inlägg på Twitter (bland annat ett par retweets på Imagine Reinfelts inlägg (obs notera att jag börjar tala Twitterspråket) som är jätterolig. Påtal om Twitter så höll en tjej som heter Monica i min fd engelska klass en presentation för ett par veckor sedan om att folk på riktigt blir beroende av Twitter o ja ba: nääää lägg av håller folk ens på med Twitter men nu när jag stalkat runt lite där så verkar hela världen ha haft Twitter i en miljon år???).
- En lista på saker jag skulle få gjort idag (även denna på Twitter). 
- Duschat (en av de två punkterna som fanns på listan). 
- Tjänat ihop nästan 14 000 guldmynt på Hungry Shark (och uppfyllde till viss del andra punkten på listan (den andra punkten var att komma upp i 35 000 guldmynt och att köpa nästa haj)). 
- Skypat med Johan, Hanna, Sarrenymen och Julia. 
- Målat naglarna.
- Borstat tänderna sjuuukt noggrant. Använde till och med tandtråd efter. #TooMuchTimeSnowDays. 
- Plattat håret och bytt till mittbena. Japp, spännande!

Annars så har jag även sett på 7th Heaven och ätit mat men jag vet inte riktigt om man kan kalla det för åstakommelser. Det kanske man inte kan kalla skypesamtal heller men aja nu står det redan under åstakommelser.
Just det! Nytt daisy-linne som jag varit kär i under ett par månader nu. 

Kommentarer
Postat av: L

Rubriken = the story of my life, typ.

När får ni börja gå i skolan igen?

2014-02-11 @ 22:17:59
Postat av: The real L

Haha, vad roligt! Nu vet du nästa inte vem L och the real L är.
Rubriken beskriver mitt liv väldigt bra i alla fall!

2014-02-12 @ 21:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0