PERSON: YOU'RE BLOCKING THE VIEW. ME: I AM THE VIEW.

2014-02-04 | 05:34:02
Herrooow. Lite från lately..
Titan's Got Talent- skolans talangtävling som var jätterolig att kolla på. Jättemånga seniors yoloade och ställde upp med allt möjligt som de var väldigt duktiga på allihopa. Vi satt ett litet gäng tillsammans som alla kände varandra och allt kändes sådär myshemma som det annars bara brukar göra med sånna man har känt ett bra tag. Drack även min första slurpie som inte alls var så god som jag trott ända sen jag såg Juno första gången men nu vet jag i alla fall det.
 
På lördagens danstävling i Stayton som gick jääättedåligt tydligen. Känns whatever men vissa i laget grät nästan för att dom var så besvikna på sig själva och dom bjöd på tal som var så dramatiska och känslofyllda att man nästan dog för att det kändes så amerikanskt. Det var säkert riktiga känslor och det är ju väldigt fint och så på ett sätt, men man ba chilla påre gumsiplumsisar vi lärde oss koreografin igår typ (<3). 

Rolig bild på en katt som ser ut som en kanin som jag hittade någonstans. Söt! 

Annars då Sarisen? Hmm ja first off så fick jag mitt schema bytt idag, söndag var en sån där dag då allting kändes lite extra jobbigt och allt man vill göra är att begrava sig under ett täcke och prata med mamma och pappa så det var precis vad jag gjorde. Tog även lite initiativ på A-lunchen idag och till sist... Så ehmm känns inte det där med att skriva till sig själv i tredje person så jättebra. 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha, jag trodde det var Bandit först! ^^

2014-02-04 @ 13:47:02
Postat av: Hanniizzz

HAHAHHAAHHAHAH dör va kul med danstävlingstalen (obs tråkigt att det inte gick bra)

2014-02-15 @ 15:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0