ET MAINTENANT CE TITRE EST Á PROPOS DE NOURRITURE AUSSI. NOURRITURE, NOURRITURE, NOURRITURE.

2014-01-03 | 08:09:00

Idag pratade jag med Sara för första gången på en evighet. Mitt i en av våra djupaste diskussioner påpekade hon att alla inlägg på min blogg på något sätt handlade om mat, och när jag betvivlade detta gick hon in hit och radade upp exempel efter exempel. "Nu kommer ju nästa inlägg också handla om mat eftersom jag kommer att skriva om det här", sa jag. And look; I did. You brought I upon yourself Sara.
 
Annars går jag på långpromenader i nyupptäckta små parker, klämmer in några squats då och då (applause) och vinner kamper om fisksoppor här hemma. Får goda råd av smarta Hanna, tagit upp Breaking Bad-tittandet och slutligen för den här gången är jag väldigt glad för dom jag har. 

Kommentarer
Postat av: Woooopsiedoopsie

Nu såg jag din header, ehh, fin typ :*

2014-01-03 @ 20:30:10
Postat av: rosa

Haha, gillar dig ändå <3

2014-01-04 @ 00:29:26
Postat av: mumsan

Fin bild :-)

2014-01-06 @ 00:26:54
Postat av: Hannizz

bästa du! jag får ju bra råd tillbaka som tur är :))) + du är mkt duktig med din motion!

2014-01-07 @ 16:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0