I MEAN I COULD'VE DONE MY HOMEWORK TODAY, BUT I ALSO COULD'VE COMMITTED MURDER, SO THERE'S THAT

2014-01-31 | 07:14:30
Igår sov jag i en miljon timmar (nej men säkert 12 i alla fall) och vaknade ändå trött och ville sova mer imorse?!?? Det där med att sova sig pigg känns nästan lite som slöseri med tid (obs bara lite, är dessutom inte helt säker än). Idag såg jag det första här borta som såg ut som en betygsmatris. Det är helt nytt i skolan (och kanske till och med i Oregon) och lärarna ba: mjaa alltså vi kommer nog mest använda det så att vi kan säga mer specifikt till era föräldrar vad ni ska förbättra er på men kmr fortfarande basera ert betyg på era numeric scores. Eeeeeeh.. Sååeeh jaaa...

Ehmmm... Annars så får jag inte skära lök på fel skärbräda (viktigt tydligen!!), Cassie och jag smider parkeringsplats-planer, vi har dance competition på lördag (klockan 5, jag ba: lungt. Sen sa Cassie idag att det var 5 A.M. som vi ska mötas så det var inte alls så lungt som jag trott och Cassie kände likadant så vi sjöng "I don't feel like dancing..."-sången), på onsdag ska jag ta en sånglektion (jippiee!) och nu ska jag göra mina test corrections till matten. Wihoo! Nä. 

Kommentarer
Postat av: korven

ohnooo, där rök min framtida rubrik. (gillar dig ändå)

2014-01-31 @ 08:47:07
URL: http://lsatyd.blogg.se
Postat av: Ett stycke fisk

Asså vägkons gangsters!

2014-01-31 @ 15:42:35
Postat av: Bajs

Rubriken <3

2014-02-01 @ 00:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0