SENDING YOUR SELFIES TO NASA BECAUSE YOU'RE A STAR

2014-01-14 | 06:12:00
Idag var dansen rolig och jag har lite hopp för koreografin vi ska framträda med på the state something tävling något. Och Kellery är rätt rolig också. Hon förstår min förvirring som uppstår ibland och då kollar vi på varandra ett ögonblick och sen ler vi och sen "hehe":ar vi båda två och sen ler vi igen och går igenom stegen. 

Sitter vid köksön (egentligen är det inte en köksö, utan mer en köksbrygga (sålänge vi pratar vattenjämförelser)) och äter omelett (healthy igen (obs bara som kompensation för alla popcorn och marshmallow cremen jag åt förut)). fick känslan av att någon kollade på mig och höjde blicken för att mötas av BANDITS KALLA BLICK som sa åt mig att han minsann håller ögonen på mig (syns inte på bilden men han visade även huggtänderna till och från). Gick precis igenom lite gamla bilder på datorn och hittade quoten "you can be the ripest, juciest peach in the world, and there's still going to be somebody who hates peaches" och tröstade mig själv med det lite <3

Jag påväg hem från skolan idag, in the senior hoodie och allt. Super fabulous :*****
Just det, den här chokladmilkshaken gjorde jag häromdagen. Ser jättejättegod ut (åtminstone i mina ögon, kan tänka mig att den kan se jätteäcklig ut också) men skenet bedrar! Den fick bara 4/10 i betyg på grund av att glassen som användes innehöll kakbitar samt att the chocolate syrap hade någon mystisk eftersmak. Kids do not try this at home, 

En rolig bild på Jennifer Lawrence och Peter Griffin för att jag såg en film med henne igår. :) 
 
Och till sist en bild på den här filuren som jag kom över i bildarkivet. Saknar så himla mycket! :(

Kommentarer
Postat av: stenis

kill the catjäveln

2014-01-14 @ 10:11:46
Postat av: Marianne

Give Bandit some cream from your milkshake and he will love you forever!

2014-01-14 @ 14:38:46
URL: http://muffinpie.blogg.se
Postat av: Ge mig ett v - v, ge mig ett a - a, ge mig ett l -l osv

Hej kort hår! Saknar dig jättemycket <3

2014-01-14 @ 21:05:44
URL: http://lsatyd.blogg.se
Postat av: Hannizzz

1. Titeln på inlägget <33333
2. Mkt kul det med dansen och hehe
3. Namnet på Valle <33

2014-01-15 @ 18:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0