"JA, SÅ FIN"

2014-05-14 | 07:15:00
En dag för några dagar sedan med mig själv i Salem centret. Provade fin whatever-det-heter. Äger den tyvärr inte men det kan vi låtsas som. 
Konversation med Gia okänd dag. Vi tog oss i kragarna och provade idén om att kasta nödvändigheter över staketet mellan våra hus. 
Förutom en exploderad jello och lite svikande siktningar från min sida fungerade det jättebra. Captured on picture: Gia i rabatt. Att förtydliga är kanske att hon håller upp två fingrar, alltså inte ett. 
Har även sprungit till bussen mycket det senaste och inte missat den en enda gång sedan... senaste gången. Obs var länge sedan. Såg roligaste/gulligaste tweeten på länge.
Och jag, Anna och Gia gick ut och sprang igår och fann (envisas med att vilja skriva fönn men det är fel) supererbjudande på the Courthouse och är från och med då och 20 dagar framåt medlemmar där. Nu är vi alla tre jättetaggade på vårt nya, hälsosamma liv! Hittils går det såhär *se bild ovan*(bild från omklädningsrummet).

Nu kanske man kan tro att vi alltid sitter och äter i omklädningsrummet, men så är det inte! Vi ligger och solar vid poolen också. Nä men jo det har vi också gjort (idag var det 28* varmt♥ (jag och Anna kom på oss själva med att tänka att det minsann kändes som att vara utomlands, men det är vi ju ocksåååååååååååååååå. Tokigggttttttttttttt)). Fun fact med bilden: tjej dyker under "no diving allowed"-skylten. Okej. Aja det jag hur som helst ville säga var att vi förutom att äta och sola på gymmet även faktiskt tränar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
 
Annars så ses det på Mad Men, pratas med familjemedlemmar och friendisar, pratas med Sara (som än en gång påpekade(/kritiserade???) hur alla mina blogginlägg handlar helt om- eller vidrör mat (<3), äts på mexikanska places på kvällar och dricks ice tea. Kylee är tillbaka i skolan efter outdoor school, mcconnall är jättepetig, det är tre veckor tills mina svenskisar kommer hit och det här inlägget känns lite rörigt.

Kommentarer
Postat av: M-e

Fina Sara! See you soon!!!!

2014-05-14 @ 10:52:16
URL: http://muffinpie.blogg.se
Postat av: Lisa

Haha, så himla härligt och bra.

2014-05-15 @ 17:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0