I'M ME.

2010-04-17 | 01:00:29
Övertrött. Det ordet beskrivet min kväll ganska bra.
Och hemska filmer. Övertrött och hemska filmer.
Konstig kväll, tänker du. Ja, tänker jag.

Jag önskar jag vore på andra sidan jordklotet just nu. Det är fadern min. Han skulle egentligen komma hem imorgon, men icke. Då blir det vulkanutbrott på Island. Nu kommer han hem på torstag istället. Roligt med fem extra dagar i Atlanta, tycker jag. Jobbigt, tycker pappa.

Jag önskar det vore sommar. Hav. Sjö. Sand. Jordgubbar. Åh vad jag längtar.
Tänk att cykla på en gammal rostig, röd cykel i bara shorts och linne ner till sjön, för att sedan slänga sig i det ljumma vattnet.
Det tänker jag minsann göra. På skolavslutningsdagen. Vare sig det är vackert väder eller inte.


Kommentarer
Postat av: valeria

ont i huvud mitt hade jag.



fint skriven där ;)



2010-04-17 @ 01:12:33
URL: http://lsatyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0