YOU CAN'T BE SOMEONE YOU'RE NOT.

2010-04-06 | 23:24:07
"Before you condemn a man, walk a mile in his shoes.
That way, if don't like him, at least you'll be a mile away and have his shoes"


Haha. Älskar "citatet" ovan xD

I morse åkte jag och farmor in till Jönköping och gick på stan en stund.
En fin hatt och en randig tröja köpte min fina farmor till mig - tack:D
Vid halv fem tog jag bussen hem, segt men sant. Hela 3 timmar tog det.

Nu sitter jag och syrran och ser en dokumentär om en halvgalen/härlig grizzlybjörns lover.
Ganska intressant är den ^^.
Maha.

Nej, nu ska jag titta vidare.

<3

Kommentarer
Postat av: valeria

ahahah,citatet var ju bra 8D



welcome home Sara ;D

2010-04-06 @ 23:38:25
URL: http://lsatyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0