CAT WHAT ARE YOU DOIN' IN SPACE

2010-12-18 | 11:18:03

Ohoy.
Jag har velat säga så sedan jag vaknade.

Jag hade tänkt vara jätte bra idag och hade bokat en genomgång på gymmet. Problemet är bara att jag överskattar min förmåga att lyckas kliva upp på morgonen. Jag vaknade en halvtimma efter att träningstiden börjat. HAhAha.

Yay's of todays.
Idag ska min moder boka Trysil åt moi. Aptaggad.
Jag har äntligen kommit på vad min syster ska få i julklapp.
Min farmor och farfar kommer hit idag. Har inte träffat dom på väldigt, väldigt länge.

Nu: frukost.


Kommentarer
Postat av: valeria

Ahaha, duktig flicka! :D

2010-12-18 @ 12:25:56
Postat av: Olivia

Du menar väl ändå inte att du kommer att svika oss här hemma Sara? (:P)

2010-12-18 @ 13:57:50
URL: http://sammels.blogg.se/
Postat av: Olivia

Men Sara då. Ska du lämna mig, Emil och Helden ensamma. Jag som litade på dig. HAHAHH, nä, det är lungt. Ha det kul åt mig med.

2010-12-18 @ 14:39:46
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0