NO. YOU'RE WRONG. SO JUST SIT THERE IN YOUR WRONGNESS AND BE WRONG.

2010-12-21 | 13:50:45

Hej.
Först, måste jag få tala om för de som inte redan vet det, att jag nu har jullov. Super härligt.
Blev mycket nöjd med mina betyg. Nästa termin satsar jag mot toppen.

Igår bröt min 80-åriga mormor foten. Hon spelade fotboll med min kusin och hans kompisar. Inte kul alls, det ska tydligen ha gjort fruktansvärt ont, men lite stolt måste jag ändå medge att jag är. Att hon bröt foten på just det sättet. Min mormor är nog den kanske häftigaste personen jag känner.

Ikväll kommer majoriteten av min klass till mitt place för julmiddag. Taggad!!


Kommentarer
Postat av: Olivia

No. You're wrong!!!

Vi taggar alla :D

2010-12-21 @ 14:30:41
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0