Fraydayh

2010-02-05 | 17:10:06
Aloha.
Sitter och kollar på lite 'That 79's show' ^^
Rätt kul faktiskt.

Idag efter skolan gick jag och Lera till centrum. Godis var det som stod på inköpslistan(Y)^^
På vägen till Tempo fick vi syn på Röda Korsets nya lokal, och bestämde oss för att gå in och kika runt lite.
Ibland kan man ju fynda riktigt fina grejer till ett billigt pris.
Och så var fallet för mig idag. En svart skinvästa med två remmar på sidan hängde där bland alla väskor och väntade på mig 8D
25 kr gick den för. Mucho trevligt^^

Ikväll ska jag, Lisa och Elin hjälpa till på ett disco, så jag ska snart dra mig dit.

Förövrigt tycker jag det är riktigt skönt att det är fredag! :D
Vad ska alla hitta på ikväll? 8D

Kommentarer
Postat av: Anonym

INTE LERA D:

2010-02-05 @ 17:57:32
Postat av: Anonym

okey, nice nice ^^

disco är coolt.

jag är trött.

äter godis ;M

blablablah

jag ska ha tråkigt, som vanligt ._.

HATA FREDASMYS!

2010-02-05 @ 17:59:05
Postat av: Klara

Har kollat på melodifestivalen^^

2010-02-06 @ 21:49:11
URL: http://fiskmous.blogg.se/
Postat av: Klara

Meeen om du fortfarande vill veta vad jag gjorde IGÅR så kan jag ju säga som sså mycket att jag låg och väntade på att en 007-film skulle ta slut. Men det gjorde den aldrig. Fick livnära mig på chips.

2010-02-06 @ 21:51:04
URL: http://fiskmous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0