JAG SKA BARA.., HÖHÖ

2010-02-22 | 21:20:22
Jag hade tänkt läsa lite NO för 2 timmar sen. Men så kom det en massa "jag ska bara.." emellan xD
Jag hade tänkt öva på min piano läxa för 1.5 timmar sen. Men så kom det en massa "jag ska bara.." emellan xD
Jag hade tänkt göra lite matte för 1 timma sen. Men så..
Ja, du fattar grejen xD

Det är konstigt hur den här lysande blå skärmen kan få mig att tänka de där "jag ska bara.." så fort jag kommer på att jag måste göra nån läxa xD

Ja, nu ska jag iallafall ta tag i de där läxorna.
Sedan ska jag läsa ett kapitell ur Änglar Och Demoner.
Den ska tydligen vara väldigt bra:D


Kommentarer
Postat av: valeria

"jag ska bara" xD

2010-02-22 @ 21:38:37
URL: http://lsatyd.blogg.se/
Postat av: Klara

Tycker du inte att den är bra så "ska jag bara" sitta och berätta för dig hur cool den är!!

2010-02-23 @ 16:17:02
URL: http://fiskmous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0