Ledgendary

2010-02-19 | 14:56:01
Jag är trött.
Förklaring;
Nu har jag varit vaken i 27.5 timmar. Mitt mål är 30 timmar.
Igår var det nämnligen filmnattning hemma hos Klaran:D
Ojojoj.. Hela HIMYM säsong 1 (Barney<3), 1 simpsons avsnitt, 1 Family Guy avsnitt, Sliding doors och Love in Manhattan fick underhålla oss under kvällen/natten/morgonen. Mellan varven, ungefär var 2.5 timme, sprang vi runt Klaras hus barfota i snön för att hålla oss pigga (vi skulle dygna). Det fungerade. xD
Dock var vi inte lika pigga på morgonen. Slowmotion-flaskfäktning, dalmål och skrattattacker förekom en hel del xD
Kul var det iallafall:D
Eller ja, borde jag säga; "It was LEDGEN.. (wait for it).. DARY!!!!!!!!!!" xD


Ps, Jag har fått tillbaka min dator! En liten dammråtta hade smugit sig in i datorn och orsakade därmed överhettning i datorn, vilket ledde till att datorn stängdes av stup i kvarten.

Kommentarer
Postat av: valeria

WOW, amazing!

att dygna är kul :D

2010-02-19 @ 19:57:21
URL: http://lsatyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0