SM

2010-02-25 | 18:52:07
Nu kanske ni tror att detta inlägget ska handla om Svenska Mästerskapen i fotboll. Men icke.
Det handlar om SpetsMatte. Eller ja, lite iallafall xD

Idag fick vi tillbaka våra prov, mucho trevligt. Jag blev rätt nöjd faktiskt:D
NÅGON "råkade" göra sönder min linjal, vill inte nämna namn *host*lera*host*xD
"- Men-n jag trodde att den var elastisk.. :O" Haha xD

Nu ska jag plugga NO. Har prov imorgon, så det är väl bäst det.. ^^
Wish me luck! (tro mig, det kan behövas) :D

Kommentarer
Postat av: valeria

FÖRLÅT, haha xD

jag köper en ny linjal till dig (Y)

Oh bänk, oh bord, oh leeeeera xD



Good luck på NO-ptov ;D

2010-02-25 @ 20:04:51
URL: http://lsatyd.blogg.se/
Postat av: Kattis *:

HAHA!

Jag tänkte inte på rubriken så kändes det väldigt ramdom att "Nu kanske ni tror att detta inlägget ska handla om Svenska Mästerskapen i fotboll."



HOHOH!

2010-02-27 @ 14:23:45
URL: http://lifeasacat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0