SNOWCHAOS

2010-02-20 | 16:51:08
Det är verkligen, som jag skrev här ovan, snökaos här hemma.
Jag hade planerat att träffa Sara idag för första gången på en evighet. Men icke.
Västraffik är inget alternativ när det är en halvmeter snö ute, så mamma skulle skjutsa mig. Men vad händer då?
När vi har kört en meter ifrån huset fastnar vi ju såklart i snön med bilen. Vi får skotta under bilen, och grannen får hjälpa oss att putta igång den^^
"YES!", tänker jag! "Vi rullar!"(eller volvo, som det vlir på latin)
Men då ringer pappa och säger att han precis hörde på radion att man inte ska ut och köra om det verkligen inte är nödvändigt! Hepp, då var det bara att vända och åka hem.
Och skotta hela parkeringen innan man kan parkera, såklart xD

Nu ska jag fixa med Jasmines blogg!

Kommentarer
Postat av: valeria

hoho, I have some pictures from today, lilla vän ;M

2010-02-21 @ 00:13:49
URL: http://lsatyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0