Shalom :)

2010-01-12 | 18:05:07
Jag kom precis hem från pianot. Det gick bra(Y):D
Jag åkte buss dit, och kom på att västtrafiks nya system trots allt inte är så dåligt. Jag får nämnligen nästan alltid åka gratis(Y). Är det inte maskinerna som är trasiga, så är det busschaufförerna som inte vet hur dom fungerar^^ Eller så får man inte betala med kontanter, och inte fungerar det när man ska betala med kort heller. Men jag klagar inte, verkligen inte!:D Jag tycker mest bara synd om västtrafik (samtidigt som jag ler inombords^^). Det måste ju vara ganska surt för dom att ha betalat 350 miljoner kronor för ett system som inte fungerar xD



Nu ska jag laga middag!:D

Kommentarer
Postat av: Klara

Bort med nya tågsystemet! De kan åtminstone sänka priserna;O

2010-01-13 @ 18:13:11
URL: http://fiskmous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0