THURSDAY

2010-01-07 | 15:16:05
Första skoldagen är överstökad. Att det är skola är väl inte jäättekul, men däremot är det jättekul att träffa alla kompisar igen!:D
Vi hade bara två lektioner, och sen såg vi på film. Monsters vs Aliens hette den, asball^^

Nu sitter jag och äter mellanmål (läs bullar), och letar bra streaming sidor. Snart ska jag försöka mig på att sy om ett par jeans. Snygga som tusan, minus att dom är jätte vida nertill. Får se om det blir något snyggt stuprörs-aktigt av dom:P

Kommentarer
Postat av: Olivia

Och jag lärde mig att gå in på internet från mobilen, som jag gör just nu xD Jag gillar stuprörsbyxor dem är finast.

2010-01-07 @ 17:20:27
URL: http://agistri.blogg.se/
Postat av: Olivia

Och jag lärde mig att gå in på internet från mobilen. Som jag gör just nu xD Jag gillar stuprörsbyxor dem är finast

2010-01-07 @ 17:23:54
URL: http://agistri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0