yeastahday

2010-01-05 | 13:35:00
Igår var det full rulle hela dagen.
Vid nio vaknade jag, för att vid halv tio hoppa in i bilen mot stan med mamma och Lisa. Där gick vi omkring i 5 timmar (AJ, mina fötter!). Jag köpte ett par strumpbyxor, ett diadem, vantar och en skjort-tunika från Beyond Retro 8D
Sen var jag med Karro ett tag och åkte lite pulka + kollade på film^^

Idag skulle jag egentligen ha åkt till Gränna, men det blev visst inte så:(
Kanske får åka dit på sportlovet istället:)

Nej, nu ska jag kila upp och äta grekisk sallad(mums!), och sen åker jag med mamma och handlar.

Au revoir:D

Kommentarer
Postat av: Klara

Man blir aldrig för gammal för att åka pulka;D

2010-01-05 @ 16:14:01
URL: http://fiskmous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0