DET SÄGS ATT EFTER REGET KOMMER SOLEN FRAM IGEN, MEN DET HJÄLPER SÄLLAN DOM SOM BLIVIT VÅTA.

2010-07-28 | 21:36:24

'Tusen bitar' är kanske världens finaste låt.
Eller ja. Den har nog kanske världens finaste text iallafall.

Hoho. Gissa vad jag gjorde under fyra timmar idag, fyra timmar jag borde ha packat på istället?
Jag plattade ut mitt hår. My curls are gone, missing.
Nu får jag inte blöta ner håret på två dagar.
Äsch, jag får väl sätta upp håret när jag ska bada i Grekland då, tänkte jag. MEEEEEEEEEP.
Jag får inte ha hårspännen eller tofsar - ja, jag får inte sätta upp håret på något sätt under de kommande två dagarna - i håret om jag vill att det ska hålla sig rakt :O
Får hitta på någon ursmart lösning så att jag kan bada iallafall..
Längtar tills jag kan slänga mig i ett turkosblå hav och låta håret torka - rakt.

Eh ja.. Ska nog packa nu, med tanke på att vi åker om sju timmar. 




Hastalavista!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Snyggt håret blev

2010-07-29 @ 10:28:01
Postat av: Anonym

cool bild (H)

btw, det blev fintfint.



kom hem snart <3

2010-08-04 @ 12:58:49
Postat av: Klara

Straight hair suits you exclamation dot

2010-08-04 @ 17:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0