CORALL

2010-06-30 | 01:09:31
Halloh.
Till att börja med måste jag skryta lite med att jag och Valeria igår sprang från Lerum ÄNDA till Gråbo. 9 km. Detta är stort. För att vara oss.

Idag drog vi in till Allum. En himla massa fina grejer fanns där. Bikinis, jumpsuits, skjortor och jagvetintevad.
Det hela slutade med att jag köpte en bikiniöverdel. En himla fin sådan. H&M. Kom också på att det inte skulle vara helt fel med en transparent svart skjorta. Kanske får bli en sådan imorgon när jag and tha görls ändå är inne i stan.
Lite senare på kvällen då himlen hade hunnit bli alldeles gråsvart begav jag och Valeria oss till Aspen för att bada. Började dock regna när vi cyklade dit så vi var redan blöta när vi hoppade i xD
Ja, skönt var det iallafall.

Imorgon blir det som sagt Eclipse, lite stan, springa och bada. Det sista helst med kläderna på. Det är så fruktansvärt härligt.

Örvigt?
Jo. Jag längtar så enormt efter Grekland. Efter blågröna hav.

Godnatt <3



Nu: south park och bloggläsning.


Kommentarer
Postat av: valeria

jagvetintevad (Y) xD



2010-06-30 @ 11:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0