I WANT YOU TO KNOW, BUT I DON'T WANNA' TELL YOU

2010-06-11 | 01:37:24
HOHOHO!
FÖR ATT FIRA ATT DET ÄR SOMMARLOV SKRIVER JAG DETTA INLÄGGET MED CAPS LOCK PÅ.
DET BLEV DET IGÅR, OM MAN SKA VARA PETIG.
VARIERADE KÄNSLOR, BÅDE LÉENDEN OCH TÅRAR, VISADE SIG UNDER DAGEN. (Nu dissar jag cl ._.)
En av de enligt mig bästa lärarna slutade + vissa kompisar man inte kommer träffa på månader. Hemskt.

Léenden. SOMMARLOV JU!
Jag och Lera blev uppkallade på scenen i Aulan. Vi hade vunnit någon badminton tunering i våras visade det sig:P
Alla barnen(vinnarna) fick twilight böcker, förutom oss. Vi fick någon Thydell bok, bra det med(Y)

Oh, hur härligt är det inte att spendera hela dagar framför TV:n?
För er som inte vet: ASHÄRLIGT.
Kommer göra det alot framöver känner jag;D

Jag tror jag börjar bli beroende av Beverly Hills. Inte platsen. Serien. Serien som utspelr sig på platsen.

På kvällen cyklade jag hem till Klara, där Gleed-gänget befann sig. Där grillades, åts, pratades, fotades, lyssnade, sågs på film och skrattattackerades det. Hoho vad man kan misstolka saker xD

Långt inlägg dehär känns det som.
Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

BUHU, ge mig en biobiljett D:



tycker synd om Maria och oss som gillade henne ._.



långt inlägg ja, haha!



you was beautiful på skolavslutning ;)

2010-06-11 @ 13:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0