THUMBS+UP

2010-07-01 | 01:38:50
Tjallå.
Dagen har varit feeet naaaaaaays.
Eclipse var HUR BRA SOM HELST. Robert Pattinsson var SNYGGARE ÄN VANLIGT. Om nu det är möjligt..
Måste säga att filmen var lika bra som boken, även om det var ett tag sedan jag läste den.
Klara, om du läser detta, måste jag än en gång be om ursäkt för att mina ljudvågor välte din väska som i sin tur välte på ditt colaglas.

Innan bion lät mina fina vänner mig besöka H&M. Där hjälpte Klara mig att hitta den där transparenta skjortan. Jag hängde undan den i brist på pengar. Efter bion fick jag inte tag på mamma för att be henne föra över en hundralapp till mitt konto. 3 sekunder innan tåget gick hem ringde mamma såklart, och i min hast förjde Klara med mig av tåget. Mycket vänligt gjort. Det hela slutade därför med en skjorta.
Upptäckte senare att den var lite lång i ryggen, så jag ska höra om inte farmor vet hur man syr upp den lite:P

Vid åtta drog jag mig hem till Valeria. Där hoppade vi sedan iväg på en joggingtur som slutade med bad i aspen. Med kläderna på som önskat. Kallt.
Hemgången var minst sagt knäpp. Det är dock en annan historia..

Annars?
-Jo, omegle är fantastiskt kul.
-Imorgon drar jag till Gränna och stannar där i över 2 veckor. Ska bli riktigt kul faktiskt:D


Kommentarer
Postat av: valeria

Hemgången var minst sagt knäpp. Det är dock en annan historia.. <---- HAHHAHAHAHAHAHAHAHAAH :DDD



Omegle, haha.

"She's my sister, she's 12"

"I'm her boyfriend, my name is Kasper"

"That was when we were 13-14"

"Not naked people, naked... PENIS"

"You'll be a good man"

"Shouldn't you study now"

"Say hi in... Ctrl+C, Ctrl+V"

HAHA.

2010-07-01 @ 11:44:49
URL: http://lsatyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0