IF I COULD BE OLD FOR JUST ONE DAY

2010-03-04 | 21:47:24
The Sounds i öronen och datorn i knät. Kan det bli bättre? ^^
Inte för stunden, nej.

Dagen har varit.. speciell, minst sagt xD
Förklaring:
Igår var det pensionärsparty på tonår. Jag, Klara (som vann en twistpåse för bästa utklädnaden) och Frida gjorde iordning oss tillsammans. Gammelkläder, glasögon(lånade av Valerian) och vit(såg grå ut) hårspray i håret.
En omgång bingo, rullatorsrace, tipspromenad och 7 sorters kakor senare kommer Klara på den brillianta idéen att vi såklart måste gå som pensionärer i skolan imorgon!
Sagt och gjort.
Vi var pensionärer. xD
Jag tror aldrig jag har fått så många blickar i hela mitt liv xD
Jag måste säga att det var rätt kul att se allas reaktioner.

Efter sista lektionen måste jag dock medge att både vi lättat gick hem och duschade. Det kliade som tusan i håret av sprayen xD

Ja, snabbt hem och duscha, och sen vidare till spetsmatten.
Hem från spetsmatten.
Vila. Vila. Vila. Gitarrisera. Vila. No. Vila. Vila.

Imorgon ska jag och Lera spela dubbel/mixt(?) i badminton på morgonen. Pepp! :D
Tomorrow iz gonna be like today - AWESOME 8D

Kommentarer
Postat av: valeria

oh, you looked so great todäy, guys 8D

min dag: skola, capuccino, spetsmatte, godis, no, sova, datorn, borsta tänderna :D

det var ointeressnat, I know ._.

lycka till i badminton :3

2010-03-04 @ 22:51:32
URL: http://lsatyd.blogg.se/
Postat av: Katt *:

SPELAR DU GITARR?! 8'D



Då blir du tvingar att spela med mig ju!

pös.

2010-03-06 @ 13:32:43
URL: http://lifeasacat.blogg.se/
Postat av: Klara

Haha, det var awesome:D

2010-03-12 @ 14:14:17
URL: http://fiskmous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0