JUST A SMALLTOWN GIRL

2010-05-22 | 22:50:08
Hej.
Ligger och trycker i mig godis. Känner mig sådär härligt småfet, som man bara måste göra ibland. 
Usch, är det hemskt eller vad att jag känner mig trött halv 11 en lördagskväll? Ont i huvudet och hosta lider jag av. Hej förkyldning.

Ska springa Mellan Göteborgsvarvet morgon. 5.1 km. Aj. Känns.. tungt.
Går säkert bra om jag laddar med musik.

Vädret i Göteborg är urhärligt för tillfället. I torsdags och fredags spöregnade det. Betona spöregnade. Är det bara jag som älskar regn? Tja, iallafall när det verkligen regnar. Nu snackar vi inte duggregn. Nej. Det pajjar bara frisyren. Spöregn ska det vara. 
Idag var det säkert 25 grader. Nästan lite jobbigt. Var med ett par kompisar på ett andra par kompisars konfirmation idag. Lite småkul sådär.

Sedan åkte jag och mamma till staden. Eftersom Göteborgsvarvet gick idag var det omöjligt att få korsa avenyn. Nej. Man fick gå 500 m och sedan ta paddan under avenyn istället xD
Kändes lite onödigt när man vanligtvis går tio meter över en väg.
Var på jakt efter ett par shorts, men slutade med en underbar orange tröja, en randig bikini och ett fint linne. Mums.

Joshua Radin är bra. Winter.

Shit! Har glömt att ringa polkagrisgubben idag. Note to self: gör det imorgon.

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0