ONCE YOU'VE GONE TABIAN, YOU'LL NEVER GO BACK

2010-05-16 | 22:12:38
Tja. Ba.
Ett tag sedan jag skrev, I know. Men orkar man inte, så orkar man faktiskt inte.
I fredags tog jag en spontansväng in till allum, där Valeria redan befann sig. Glömde både pengar, bankkort och västraskit kort hemma så det blev inte så mycket köpt^^ Tur är väl kanske det.
Jag och Lera köpte var sitt örhänge. Fulsnyggt är verkligen rätt beskrivning på det smycket.
Ett namn fick örhängena också. Tabian. Tabian Aldrigson.
Beautiful.
Aspen, film, godis och sömn stavas resten av fredagen.

Igår fick vi en tysk hem. Lisa har en utbytesgrej i sin klass, så vi ska ha tysken, Julianne, här i en vecka, och sen åker Lisan till Tyskland! 8D
Hoho, blir mycket engelska nu;D

Idag hade jag tänkt plugga som aldrig förr. Men icke. Jag har naturligtvis glömt att ta med matte och so böckerna hem. 
Tog det lungt och läste Twilight istället - engelska igen(Y).

Tabian and me


Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: valeria

I think I'm in love with the Tabian, Tabian Aldrigson.

2010-05-17 @ 22:35:00
URL: http://lsatyd.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jag gillar din blogg! Speciellt hur du skriver :)

2010-05-22 @ 21:34:25
URL: http://rebbey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0