IT'S STRANGE HOW MUCH YOU CAN MISS SOMEONE THAT NEVER EVEN BELONGED TO YOU

2010-11-09 | 23:08:35
Idag vaknade jag en minut över nio. Vi började klockan åtta.
Det snöade ute när jag tittade ut. Jag gick till skolan, sådär lätt irriterad man bara är en morgon då man försovit sig.

In genom dörren, stannar upp ett ögonblick, sveper blicken genom rummet. Alla blickar dras mot mig. Ett djupt andetag samtidigt som jag drar på en hård min. Höjer ena ögonbrynet sådär halvt passé och sätter av mot den enda lediga platsen. Om jag inte halkar nu är jag cool. 


Imorgon ska inte bli likadan. Fast det är svårt, när du är du, ni är ni, och jag är jag.
 

Nu ska jag google Martinique.
Imorgon ska jag inte vakna två timmar för sent.
~*~

Kommentarer
Postat av: valeria

me like your inlägg!

2010-11-10 @ 16:02:43
Postat av: Olivia

Ge det där inlägget till Lisa och få MVG i Svenska. Om du inte redan har det :P

2010-11-10 @ 17:05:10
URL: http://sammels.blogg.se/
Postat av: Olivia

Ge det där inlägget till Lisa och få MVG i Svenska. Om du inte redan har det :P

2010-11-10 @ 17:05:16
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0