SOMEWHERE, RIGHT THIS MINUTE, SOMEONE IS READING THIS SENTENCE.

2010-11-23 | 23:41:17

Jag ser ut såhär säger Lisa.


Tisdag är min musikaliska dag, om jag nu har någon sådan.
Idag har jag sjungit julsånger, lett diskanten och spelat piano.
Jag ska förmodligen få vara stjärngosse på lucia tåget i skolan.

Jag är glad att jag inte ger mig, att jag gör det jag ibland önskat någon annan hade gjort, att jag vågar gå min egna väg. Även när det gäller små små saker.
Du vet, friska fiskar simmar mot strömmen.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Stjärngosse asså. COOLING (H)

2010-11-24 @ 08:03:40
URL: http://agistri.blogg.se/
Postat av: valeria

Fint inlägg, fin bild.

2010-11-24 @ 08:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0