THIS IS THE THING

2010-10-25 | 22:55:27
Hallå.
Dags för ett nytt inlägg idag tycker jag. Åh, det rimmade! Visst gjorde de det?

Jag ber om ursäkt för kommande vardagssnack.
Idag har jag spenderat ca 5 timmar åt att plugga. Eller ja, 4.5 kanske. Den sista halvtimman bröt jag mest ihop på NO:n. Vi har prov imorgon. Jag och min klass. Det suger.

Om fyra dagar är det höstlov. Fy vad härligt. Kanske får bli en tur till Gränna då, who knows.
Tänk att det på höstlovet är ett år sedan jag var i London. Det känns som om det var för två och ett halvt år sedan, minst.
Jag saknar det lite. Det var härligt att vara på en plats man aldrig varit på förut. Nya gator, parker och tunnelbanestationer var man än gick.
Tänk vad man förändras på ett år. Ett år sedan var jobbigt, även om det blivit bättre. Nu är ännu bättre, även om det är fortfarande är jobbigt. På ett annat sätt.


Det är ganska stört.. att jag ligger i min säng och klockan är tio i elva att jag tycker det är tidigt.
Men jag tror jag behöver det. Gå och lägga mig tidigt alltså.

Jag tycker om er.
Puss.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Sara, 10 i 11 är inte tidigt. :P

2010-10-26 @ 20:22:37
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0