YOU THINK YOU HAVE TO WANT MORE THAN YOU NEED

2010-10-03 | 14:12:21
Jag bet precis mig i läppen.
Det smakar blod. Fy.

Hej förresten.
Jag har satt mig vid mitt numera gigantiska skrivbord för att försöka fixa ett någorlunda bra betyg på NO provet vi ska ha på tisdag. Fast det går nog bra, provet är bara på 8 sidor. Till skillnad från vårt nästa NO prov som är på 42. Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey.
Fy vad det är svårt att plugga när man har en dator framför sig.

Igår var Wallgren hos mig. Vi var ute och gick och pratade om allt möjligt. Gungade gjorde vi också. Och hoppade i vissna löv. Fint.
Sedan hoppade Sara iväg och jag gick och jag och Frida gick till Sanna för filmkväll.
Frida är en bra person. En person man kan sätta sig mitt på trottoaren med och kolla på människor som kollar konstigt tillbaka på en. Det är bra tycker jag.

I fredags hittade jag en fin grej när jag var på Allum. En klänning i sammet.
Det går inte att låta bli att klappa sig själv på armen när man har den på sig.


Annars då?
-kväll kommer syrran hem.
-Jag älskar att sova.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0