HÄR SKA DET STÅ NÅGOT BRA

2010-09-05 | 16:51:51

Aloha.
Idag har jag varit nästan sådär bra man bara kan vara. Eller nej, det där var ljug.
Bra har jag dock varit.
Varför? Jo jag och syrran var på gymmet i hela två timmar förut. Riktigt bra gjort för att vara oss.
Hade egentligen velat komma igång med träning och sånt, men man hinner helt enkelt inte med att vara duktig på allt när man går i nian. Ibland önskar jag att veckorna var längre så att man skulle hinna göra allt man vill. Men nä.

Sitter förövrigt och läser the Bro Code just nu.¨
Om 13 minuter tänker jag befinna mig på vattenpalatsets baksida för att öva friidrott med a pair of friends.
I'd better leave home now.

Well, bye cows.

Två enligt mig härliga bilder. Posigt värre, jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0