SHOW ME, DON'T TELL ME

2010-09-22 | 23:45:48
Likieday.
Har haft en mycket trevlig dag. Tack vare att svenska inlämningen skjöts upp.
Annars hade dagen spenderats åt råpluggande istället för nyckelletning, film hos Klara och tonår.

Hos Klara såg vi "stekta gröna tomater", rätt mysig film faktiskt. Big Fish varning.
Pizza åt vi också. Inte dåligt för att vara onsdag.

Annars?
Jag har upptäckt att flygeln i kyrkan är otrolig att spela på. Som bäst är det att spela på den när hela kyrksalen är tom och släckt. Bara notlampan ska vara tänd.

Imorgon.. är det spexfoto.
Suit up:ad pensionär i Barney pose blir det för mig.
Going to be alot of fun.

Det har hänt så otroligt mycket den senaste veckan, men så fort jag ska skriva ner allt minns jag inte de där stunderna.

Nu; sängen.

bILD IDÉ, vALERIA


Kommentarer
Postat av: valeria

2010-09-24 @ 11:14:39
Postat av: valeria

Let's foto some day soon.

Är fotosugen!

2010-09-24 @ 11:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0