BIRTHDAY KID

2011-04-30 | 22:56:39

Idag har jag fyllt 16 år. Om ungefär 5 gånger min nuvarande ålder är jag hundra år. Jag känner mig något så fruktansvärt gammal.
16 år. Känns helt stört att skriva de siffrorna.
Det sägs att man är lika gammal som man känner sig. Isåfall är jag 10 år. Tio och ett halvt, högst.
Egentligen är jag väl rätt löjlig antar jag. Jag ska ju vara glad över att jag får övningsköra och att jag är ett år närmare närmare 18. Fast jag är inte glad. 
Jag känner mig bara fucking jävla asgammal.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hahha, du är så go.

Lilla Bella swan, right?

Du letar efter en Edward, och du tycker att du är gammal när du fortfarande går i grundskolan.

2011-05-02 @ 07:47:11
URL: http://sammels.blogg.se/
Postat av: Caroline

olivia, hade man kunnat gilla kommentarer här hade jag gillat din. starkt.

2011-05-16 @ 07:45:08
URL: http://mswriter.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0