WE'RE NOT IN WONDERLAND ANYMORE ALICE

2011-04-18 | 21:03:24
Amen tjaaaaaa
Idag skulle jag normalt ha suttit i en skolbänk hela dagen och gjort mest vad man brukar göra på måndagar. Istället gick jag upp vid 10 och kollade på Våra Bästa Är (<3 (är det inte beundransvärt hur de, efter flera års sändning, har kommit precis ingenstans i handlingen?)) och 7e Himlen, pluggade gympalektion med två fina damer, lapade sol och körde till sist två träningspass på gymmet. Nu äter jag mackor. Kick ass början på ett lov tycker jag.

Annars?
- Mjo jag kan stolt berätta att jag blivit ägare till en longboard och en gammal blå damcykel med nummerplåt. Himla trevligt bådadera!
- idag fyller en Valeriasak år. Grattis galning! Jag tycker om dig.

Kommentarer
Postat av: valeriasak

Tack fina sak!

Tycker om dig med.

PUSS

2011-04-19 @ 11:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0