KAPOFF

2011-01-31 | 00:22:28
Jag tänkte vara sådär tjejig man bara kan vara en söndagskväll klockan nollnoll nollnoll och måla naglarna medans jag såg på sex and the city. Naglacket var ihoptorkat och "Hoppsan! Internet explorer kunde inte visa webbsidan". Men jag mår bra ändå.

Idag har jag nästan skrivit klar min so fördjupning. Tänker knåpa ihop ett bra slut imorgon när jag kommer hem från skolan.

Jo just det. Igår var jag på min första ishockey match. Ever.
Det var coolt. Det sprutade eld i "öppningsnumret". Jag var fascinerad.  
Sara blev glad för att färjestad vann. Jag blev glad för att hon blev glad.


Kommentarer
Postat av: valeria

härligt inlägg och awesome bild :D

2011-01-31 @ 17:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0