WHAT WOULD YOU ATTEMPT TO DO IF YOU KNEW YOU COULDN'T FAIL?

2011-01-28 | 18:49:30
Jag har fått nog. Jag skjuter ut stolen, ställer mig upp och sveper blicken runt omkring mig Ser alla babblande individer i klassrummet. Om de inte förstår vad mina blickar betyder får de skylla sig själva. Jag klättrar upp på stolen och blir stående där i två sekunder. Bestämmer mig för att fullfölja min handling. Ett kort steg tar mig upp på bordet. När jag sätter ner den sista foten stampar jag svagt men ändå bestämt med den. Jag sveper blicken runt om i klassrummet igen. Denna gång möter ett par undrande blickar min. Jag tar ett djupt andetag. Drar in luft i mina lungor. Utan att tänka gör jag det.
- HÅLL KÄFTEEEN!!!!
Tystnaden sänker sig över salen. Det är knäpptyst
Ännu ett djupt andetag medan jag blickar omkring mig. Chockade ansikten ser på mig.  
Jag hoppar ner på golvet och sätter mig på stolen igen. jag jobbar nöjt vidare.

*


Kommentarer
Postat av: Olivia

(Y)

2011-01-28 @ 23:57:06
URL: http://sammels.blogg.se/
Postat av: Caroline

Det är så rätt att jag sitter och ler.

2011-01-30 @ 11:48:30
URL: http://mswriter.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0